Skip to content

Webontwikkeling

Wat is SEO en hoe werkt het?

Zoekmachine optimalisatie (SEO) lijkt vrij eenvoudig. Je kiest een paar trefwoorden, en voilà! Je website is geoptimaliseerd voor SEO, toch? Maar nee, dit is iets gecompliceerder.

Veel mensen begrijpen de basisprincipes van SEO, maar er is veel veranderd het afgelopen decennium. De SEO die we vandaag de dag kennen en liefhebben is anders dan hoe we die 10 jaar geleden kenden en liefhadden (of haatten). 

Onderwerpen
Onderwerpen

Infographic: video inspiratie voor elk bedrijf!

Ben jij ook wel eens inspiratieloos als het aankomt op video content voor je bedrijf? Daarom hebben wij 10 leuke video ideeën voor je op een rijtje gezet!

Instagram Reels: dé manier om te groeien!

Wij vertellen je waarom je met Instagram Reels je zichtbaarheid op social media kunt vergroten en geven je tips voor content.

Infographic: 10 redenen waarom mensen jouw site verlaten!

Wil je weten waarom mensen jouw site verlaten? In deze infographic vertellen wij 10 redenen waarom mensen weg gaan van jouw website en bieden we oplossingen!

De ‘Over Ons’ pagina: het geheime wapen van jouw website!

Wij vertellen je waarom een ‘Over Ons’ pagina zo belangrijk is en hoe je deze het beste kunt schrijven!

Infographic: dit zijn de handigste AI-tools!

Wil je weten welke AI-tools je het beste kunt gebruiken voor online marketing? In deze infographic laten we de handigste tools zien!

De kracht van visuele content!

Wij laten je zien hoe afbeeldingen, video’s en infographics jouw online marketing kunnen versterken!

De perfecte LinkedIn post: wij leggen het uit!

Tips om een perfecte LinkedIn post te maken in 2024, wij laten zien hoe je dé post maakt waar jouw volgers en het algoritme blij van worden.

Je marketing strategie versterken met micro-momenten

Micro-momenten komen dagelijks meerdere malen voor. Maar wist je dat je dit ook in kan zetten voor je online marketing?

Wat Google Bard uniek en kenmerkend maakt

Wist je dat je naast ChatGPT ook gebruik kunt maken van Google Bard? Leer over de voordelen van Google Bard en wat deze onderscheidend maakt van andere AI chatbots.

Doelgericht verkopen met het endowment effect

Psychologie toepassen op je online verkopen? Leer hoe je het endowment effect daar op effectieve wijze kunt toepassen.

Beïnvloed het onbewuste met de anchoring bias

Psychologie toepassen op je online marketing? Zet de eerste stap in je campagnes door gebruik te maken van de anchoring bias!

Dé 20 beste ChatGPT prompts voor jou!

Last van een creativiteitsdip in je online marketing? Met deze 20 ChatGPT prompts (opdrachten) heb je binnen de kortste keren creativiteit in overvloed!

Infographic: 4 tips voor ChatGPT succes!

Weten hoe je effectieve opdrachten (prompts) aan ChatGPT kunt geven om het antwoord te krijgen dat jij zoekt? In deze infographic vertellen we je hoe.

7 Effectieve TikTok advertenties

TikTok is tegenwoordig hét platform om een jonge doelgroep te bereiken. Ontdek welke TikTok advertenties bij jouw bedrijf passen!

Een vacature campagne in 4 eenvoudige stappen!

Meer nieuwe werknemers gewenst? Een vacature campagne is een goede eerste stap. Wij leggen je uit hoe je deze het beste aan kunt pakken.

Infographic: Lokale SEO checklist

Hoe vergroot je de lokale zichtbaarheid van jouw bedrijf? Doe het met deze handige lokale SEO checklist!

First, second en third party data; dit moet je weten in 2024

De datamarkt blijft soms een doolhof van onduidelijke regels. We leggen uit welke verschillende soorten data, mogelijkheden en privacykwesties er zijn.

Blijf voorop lopen met deze 9 online marketing trends voor 2024

Het einde van het jaar nadert en dat betekent dat het tijd is om vooruit te kijken naar 2024! Wat kun je verwachten voor het aankomende jaar?

van CPA tot UGC: Het ABC van marketing afkortingen

UGC, CPA en PPV, de marketingwereld zit vol met afkortingen. Wij hebben een lijst opgesteld met de meest gebruikte marketingafkortingen voor jouw overzicht.

Infographic: 5 essentiële onderdelen van een sterke webshop

Hoe zorg je ervoor dat jouw webshop een succes wordt? Met deze 5 essentiële onderdelen zorg jij ervoor dat je een sterke webshop runt.

Het werkgeversmerk: hét startpunt voor meer sollicitanten

Weten hoe je meer sollicitanten kunt bereiken? Het werkgeversmerk is hiervoor hét startpunt. Wij vertellen je waar je op moet letten.

Slimme feestdagenmarketing – Wat kan jij doen?

De feestdagen komen er weer aan! Je strategie aanpassen aan deze periode hoeft niet ingewikkeld te zijn. Wij helpen je op weg met ideeën.

Infographic: Effectieve ads met Google’s ABCD

Effectieve advertenties maken kan lastig zijn, maar het ABCD van Google helpt je verder!

Infographic: Bouw aan je merk op social media – 6 tips

Hoe bouw je een merk op social media? Wij geven je in een overzichtelijke infographic 6 tips.

Nooit meer verwarring: Het verschil tussen UX en UI

UX en UI zijn veel voorkomende termen in de online wereld. Wat is precies het verschil? Wij leggen het uit in deze blog.

Infographic: 5 tips voor een betere SEO score

Wat zijn concrete stappen die je kunt zetten om hoger in de zoekresultaten te komen staan? Wij geven je 5 tips om je SEO score te verbeteren.

Google Ads doelgroepen: alle mogelijkheden uitgelegd

Moeite met het bereiken van de juiste doelgroep? Laat Google Ads je helpen! Ontdek in deze blog hoe je hier gebruik van kunt maken.

De juiste biedstrategie kiezen in Google Ads

Met behulp van Google Ads kun je de juiste biedstrategie kiezen voor jouw online advertenties. Weten welke strategieën er zijn, en welke je moet kiezen?

Infographic: Jouw Google Ads kwaliteitsscore

De Google Ads kwaliteitsscore geeft aan hoe goed jouw advertentie scoort, wat het succes van je advertentie beïnvloedt. Meer in deze infographic!

De kracht van perceptie: Framing in online marketing

Wat is framing nou precies, en hoe werkt het? In deze blog vertellen we je er alles over.

Dé 8 belangrijkste Google Ads advertentie extensies

De advertentie extensies van Google Ads dragen bij aan je bedrijf en haar doelen. Weten wat dit zijn en welke je moet kiezen? Lees het in onze blog.

Infographic: De fases van de Customer Journey Map

Wat is een Customer Journey Map (CJM), en welke fases bevat deze? Leer hoe je de Customer Journey Map kunt gebruiken in onze blog.

Van woord tot meesterwerk met generatieve AI

Je kunt ontzettend veel soorten content genereren met generatieve AI. Meer weten over specifiek foto’s en afbeeldingen? Lees het in onze blog.

Infographic: UX website design – 5 tips voor een gebruikersvriendelijke website

Een gebruikersvriendelijke (UX) website is van essentieel belang voor tevreden gebruikers en klanten. Wij zetten 5 tips die zorgen voor een goede UX op een rij.

Strategische linkbuilding: Verhoog jouw online positie

Wat is linkbuilding, en hoe pas je het toe? Ontdek waarom linkbuilding essentieel is voor jouw website in deze blog.

Facebook adverteren: Dé how-to handleiding

Adverteren op Facebook is een super efficiënte manier van adverteren – Maar hoe doe je dit?

Infographic: Ontwikkel jouw klantpersona

In de wereld van online marketing verschaffen klantpersona’s ons de inzichten die we nodig hebben om strategieën te vormen die resoneren met onze (potentiële) klanten.

Succes met jouw Google advertentie? Wij geven 7 tips

Het gebruik van Google Ads is erg effectief, maar het opstellen van een goede advertentie kan lastig zijn. Wij geven je 7 tips voor een succesvolle Google Ad.

Infographic: Wat is de Golden Circle en waarom heb je hem nodig?

Hoe pas je de Golden Circle toe op het verhaal van jouw bedrijf? We leggen het je uit in deze infographic.

Infographic: Het verschil tussen B2C en B2B marketing

Wat zijn de verschillen tussen B2C en B2B marketing? Om dit duidelijk te maken, hebben we ze voor je op een rij gezet in een infographic. 

Maak jouw merkidentiteit sterker met storytelling

Storytelling tilt je merkidentiteit naar een hoger niveau – maar waarom is dit zo belangrijk, en hoe pak je het aan?

Infographic: Hoe werkt het Instagram algoritme in 2023?

Leer hoe het Instagram algoritme werkt in 2023.

7 Psychologische technieken om jouw bedrijf online te laten groeien

Ken jij deze 7 psychologische technieken om jouw bedrijf online te laten groeien al? Wij leggen uit welke dit zijn en hoe jij ze in kan zetten.

Infographic: Welk social media kanaal past bij jouw strategie?

Ontdek welk social media kanaal bij jouw marketingstrategie past.

Een sitemap is essentieel voor je website – en wij leggen je uit waarom!

Sitemaps kunnen ervoor zorgen dat je website beter zichtbaar wordt. Maar wat is een sitemap, hoe maak je hem, en waarom is hij belangrijk?

Google Display: Alles wat je erover moet weten

Alles wat je moet weten over Google Display: wat is het, hoe gebruik ik het en wat zijn de voor- en nadelen?

5 Redenen om social media te gebruiken voor branding

Haal inspiratie uit deze 5 social media redenen, om je op weg te helpen jouw branding te verbeteren via de socials zoals LinkedIn en Instagram.

Wil jij opvallen in Google? 8 SEO-tips om je op weg te helpen

Wil jij opvallen in Google? Haal inspiratie uit deze 8 SEO-tips, om je op weg te helpen en om jouw website beter te laten ranken in zoekmachines als Google.

Adverteren op YouTube? Zo haal je er meer uit

YouTube is de op een na meest bezochte social media platform ter wereld. YouTube biedt daardoor een enorme marketingkans voor jouw bedrijf.

7 Nieuwe functies op LinkedIn: dit wil je niet missen!

LinkedIn is zich continu aan het ontwikkelen. Zo zijn er alweer zeven nieuwe functionaliteiten die ons te wachten staan in 2023.

Werken-bij site: De 6 voordelen

Goed personeel vinden is belangrijk voor bedrijven. Maar het vinden en behouden van het juiste personeel kan een hele uitdaging zijn.

Wat is een doelgroep?

Het begrijpen van jouw doelgroep is cruciaal voor het succes van elk bedrijf of elke organisatie

De toekomst van digitale marketing: hoe blijf je voorop lopen?

De toekomst van digitale marketing is spannend en vol mogelijkheden.

Het Linkedin Algoritme

We willen bereik én we willen gezien worden op LinkedIn!

Spotler: haal meer uit je marketingstrategie

Spotler is meer dan alleen een software. Ze richten zich op alle aspecten van data driven marketing en professionele e-mailcommunicatie.

Van een websitebezoeker naar een lead; de Futy leadbot

De Futy leadbot is niet zoals andere chatbots. Met de Futy bot wordt de websitebezoeker ondersteunt en naar de juiste actie geleid.

Google Mijn Bedrijf

Google Mijn Bedrijf is een gratis tool wat voor meer zichtbaarheid van jouw bedrijf zorgt!

Google Multisearch

Zoeken door middel van een combinatie van tekst en afbeeldingen. Lees snel meer over de nieuwe zoekfunctie van Google: Multisearch.

Google Analytics 4

Wat is Google Analytics 4? Lees alles over de nieuwe versie van Universal Analytics en wat je hiermee moet doen.

Top ‘hacks’ voor meer webshop conversies

Meer conversies uit jouw webshop te halen? Wij leggen het aan je uit. In deze blog geven wij je 11 handige webshop tips

11 tips voor meer Social Media volgers

Je social media volgers laten groeien is marathon en geen sprint, hoe je hem het beste loopt? lees deze 11 tips

Hier werd op Google het meeste naar gezocht in 2021

Staat jouw eigen Google zoekopdracht er misschien ook tussen? Lees snel verder en bekijk alle top Google zoekopdrachten van 2021

De ultieme lijst van e-mailmarketing statistieken voor 2022

Wist je dat elke euro die je in e-mail steekt er maar liefst €42,- oplevert?! Mocht je nog twijfelen, lees dan snel verder

Waarom Social Media belangrijk is voor jouw bedrijf

Twijfel je nog waarom je als bedrijf zou starten met social media? In deze inspirerende blog leggen wij het in 15 heldere stappen aan je uit.

Het belang van een goede website

Waarom jouw bedrijf een goede website nodig heeft? Wij geven je 9 overtuigende redenen om vandaag nog aan de slag te gaan.

9 tips voor het schrijven van goede Instagram Captions

Alles draait om beelden bij Instagram, zowel foto als video. Maar wist je dat een goede caption bepalend kan zijn om mensen geïnteresseerd te krijgen in jouw content?

4 Tips om meer leads te genereren uit je volgende marketingcampagne

Als marketeers besteden we absurd veel tijd en middelen aan het creëren van content en het plannen van campagnes. Voor velen van ons is het einddoel nieuwe leads te

Infographic: dit zijn de handigste AI-tools!

Wil je weten welke AI-tools je het beste kunt gebruiken voor online marketing? In deze infographic laten we de handigste tools zien!…

De kracht van visuele content!

Wij laten je zien hoe afbeeldingen, video’s en infographics jouw online marketing kunnen versterken!…

De perfecte LinkedIn post: wij leggen het uit!

Tips om een perfecte LinkedIn post te maken in 2024, wij laten zien hoe je dé post maakt waar jouw volgers en het algoritme blij van worden….

Je marketing strategie versterken met micro-momenten

Micro-momenten komen dagelijks meerdere malen voor. Maar wist je dat je dit ook in kan zetten voor je online marketing? …

Je marketing strategie versterken met micro-momenten

Micro-momenten komen dagelijks meerdere malen voor. Maar wist je dat je dit ook in kan zetten voor je online marketing? …

Wat Google Bard uniek en kenmerkend maakt

Wist je dat je naast ChatGPT ook gebruik kunt maken van Google Bard? Leer over de voordelen van Google Bard en wat deze onderscheidend maakt van andere AI chatbots….

Doelgericht verkopen met het endowment effect

Psychologie toepassen op je online verkopen? Leer hoe je het endowment effect daar op effectieve wijze kunt toepassen….

Beïnvloed het onbewuste met de anchoring bias

Psychologie toepassen op je online marketing? Zet de eerste stap in je campagnes door gebruik te maken van de anchoring bias!…

Dé 20 beste ChatGPT prompts voor jou!

Last van een creativiteitsdip in je online marketing? Met deze 20 ChatGPT prompts (opdrachten) heb je binnen de kortste keren creativiteit in overvloed!…

Infographic: 4 tips voor ChatGPT succes!

Weten hoe je effectieve opdrachten (prompts) aan ChatGPT kunt geven om het antwoord te krijgen dat jij zoekt? In deze infographic vertellen we je hoe….

vacature

Online Marketeer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voor recruiters

Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Neem geen contact op om te acquireren, dat scheelt ons beiden tijd & ergernis, thanks! 😉

vacature

Marketing & Communicatie (stage)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voor recruiters

Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Neem geen contact op om te acquireren, dat scheelt ons beiden tijd & ergernis, thanks! 😉

Contact

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    vacature

    Junior Developer

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    Voor recruiters

    Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Neem geen contact op om te acquireren, dat scheelt ons beiden tijd & ergernis, thanks! 😉