online marketing
Linkedin adverteren
Verhoog je
vindbaarheid
in Google
Met meer dan 750 miljoen leden is Linkedin veruit het grootste zakelijke kanaal! Het wordt gezien als hét platform voor de B2B-markt. Binnen Linkedin kan je alle kanten opgaan met adverteren. Je kan een hele specifieke doelgroep instellen op basis van verschillende kenmerken, zoals functietitels, bedrijfsgrootte, branche etc. Je kan ook makkelijk bepaalde personen uitsluiten voor jouw campagne. Wil je de naamsbekendheid van jouw bedrijf vergroten of meer richten op het genereren van conversies? Binnen Linkedin zijn verschillende soorten campagnes mogelijk! Wij kijken samen met jou naar de best passende oplossing voor jouw bedrijf!
3 redenen waarom je als bedrijf wilt adverteren via Linkedin:
- 80% van de B2B leads komen van Linkedin
- Bereik direct en persoonlijk individuen
- Inzicht in resultaten via clicks en views
LinkedIn Adverteren
wat er bij komt kijken
Om te beginnen
Om te kunnen adverteren op Linkedin heb je een Linkedin advertentieaccount en bedrijfspagina nodig. Deze maken we voor je aan.
Doelstellingen
De volgende stap is een concreet campagnedoel kiezen. We kijken naar de koopfase waarin de target doelgroep zich bevindt, de bewustwordingsfase, overwegingsfase of beslissingsfase.
Advertentie format
Op basis van de doelgroep, advertentie en het doel wordt een geschikt advertentie format gekozen. We spenderen een klein deel van het budget om te testen wat werkt. We willen immers tot het beste resultaat komen!
Analyse
Vervolgens wordt er geanalyseerd of de Linkedin resultaten in lijn ligt met de doelstelling en wellicht moet er wat worden bijstellen of er kan geconcludeerd worden dat er een succesvolle campagne is gedraaid.
LinkedIn advertenties voor jouw bedrijf
benieuwd naar de mogelijkheden?

wij werken samen met




















