online marketing
Linkedin adverteren
Met meer dan 750 miljoen leden is LinkedIn veruit het grootste zakelijke kanaal! Het wordt gezien als hét platform voor de B2B-markt. Binnen LinkedIn kan je alle kanten opgaan met adverteren. Je kan een hele specifieke doelgroep instellen op basis van verschillende kenmerken, zoals functietitels, bedrijfsgrootte, branche etc. Je kan ook makkelijk bepaalde personen uitsluiten voor jouw campagne. Wil je de naamsbekendheid van jouw bedrijf vergroten of meer richten op het genereren van conversies? Binnen LinkedIn zijn verschillende soorten campagnes mogelijk! Wij kijken samen met jou naar de best passende oplossing voor jouw bedrijf!
3 redenen waarom je als bedrijf wilt adverteren via LinkedIn:
- 80% van de B2B leads komen van LinkedIn.
- Bereik direct en persoonlijk individuen.
- Inzicht in resultaten via clicks en views.
LinkedIn Adverteren
wat erbij komt kijken
Om te beginnen
Om te kunnen adverteren op LinkedIn heb je een LinkedIn advertentieaccount en bedrijfspagina nodig. Deze maken we voor je aan.
Analyse
Vervolgens wordt er geanalyseerd of de LinkedIn resultaten in lijn ligt met de doelstelling en wellicht moet er wat worden bijstellen of er kan geconcludeerd worden dat er een succesvolle campagne is gedraaid.