strategie
merkstrategie
Een sterk en onderscheidend merk bouwen: de basis hiervoor is een slimme merkstrategie. Waarom? Het trekt de juiste doelgroep en leidt tot meer herkenning en merkloyaliteit.
Door helder te hebben wat en wie je wil bereiken, kunnen scherpe strategische keuzes worden gemaakt. Welke middelen en content zijn er nodig om jouw doelgroep te bereiken? En met welk doel? Wij helpen je graag in het maken van deze keuzes om de doelgroep een totaalbeleving te bieden van jouw merk. Niet alleen in de communicatie en de middelen die hiervoor worden ingezet, maar ook in de visuele presentatie.
Het goed en consistent uitvoeren van deze strategische keuzes zorgt voor een top-of-mind awareness bij je doelgroep. Dit alles met het uiteindelijke doel: het behalen en waarmaken van jouw ambitie.
merkstrategie
wat er bij komt kijken
Positionering
Zorg voor een onderscheidende positie in de markt door je positionering concreet te hebben.
Propositie
Begrijp wat de voordelen van je merk zijn en wat jij je doelgroep te bieden hebt om dit helder te communiceren naar de buitenwereld.
Visuele identiteit
Een vertaling van de merkidentiteit naar een passende visuele vormgeving. Van een huisstijl en logo naar de juiste tone-of-voice en design.
Merkstrategie
Dé basis om op een effectieve en doordachte wijze een sterk merk neer te zetten.

wij werken samen met




















