CTS
Europa’s grootste Google Cloud Partner
Samen
Slim
Online
introductie
CTS
CTS is Europa’s grootste Google Cloud partner, waar zij organisaties helpen met het moderniseren en inzetten van Google. Hierdoor kunnen zij infrastructuren bouwen die bedrijfsgroei op lange termijn ondersteunen. Met hun expertise en toewijding zijn ze dé experts in GCP en Workspace.
uitdaging
Bewustzijn creëren
Verkeer en leads genereren
De uitdaging die voor ons lag bij CTS was pakkende content creëren die de interesse wekt van de IT-doelgroep via social media, waardoor CTS bewustzijn kon creëren over de Unmanaged Users in Google accounts. Door meer verkeer naar hun blog te leiden kunnen zij leads genereren via een whitepaper-download.
inzicht
Kennis delen
Doelgroep gerichte content
Om de doelstelling van CTS te halen is het belangrijk de goede doelgroep aan te spreken. CTS wil kennis delen over Unmanaged Users door middel van het verspreiden van blogs en leads genereren door middel van de download van een whitepaper.
idee
Unmanaged User Campagne
Bewustzijn creëren wat leidt tot leads
Door de IT doelgroep te bereiken via LinkedIn en hier in de content creatie rekening mee te houden, kunnen we een doelgerichte campagne opzetten om bewustzijn te creëren en verkeer en leads te genereren.








uitwerking
Social media campagne
Een driedelige campagne die de aandacht grijpt
Op basis van de uitgezette strategie hebben we een driedelige online campagne opgezet waarin we de IT- doelgroep aanspreken. Dit hebben we gedaan onder meer met behulp van LinkedIn content, blogs die uiteindelijk leiden tot de gewenste conversie: het downloaden van de whitepaper.
resultaat
De succesvolle campagne voor CTS is gekenmerkt door het aanspreken van de specifieke IT-doelgroep met pakkende content die de aandacht grijpt en interesse wekt van de lezer. Hierdoor heeft CTS meer verkeer naar hun blog gegenereerd en hebben ze een langdurige impact kunnen maken door hun kennis te delen over ICT controle.
