fbpx Skip to content

Mars Cookies

Dat proef je...

De Graaf Bakeries heeft vier nieuwe en exclusieve cookies ontwikkeld van merken als Mars, M&M’s, Snickers en Twix. Nou weten wij dat de cookies onwijs lekker zijn… maar nu de doelgroep nog! En dat stukje heeft ons team met veel plezier aan mogen bijdragen.

Samen

De Graaf Bakeries heeft vier nieuwe en exclusieve cookies ontwikkeld van merken als Mars, M&M’s, Snickers en Twix. Nou weten wij dat de cookies onwijs lekker zijn… maar nu de doelgroep nog! En dat stukje heeft ons team met veel plezier aan mogen bijdragen.

Slim

In overleg met De Graaf Bakeries zijn wij aan de slag gegaan met het opstellen van een passende strategie en middelenmix om awareness onder de doelgroep te creëren over de productlancering van de cookies.

Online

Narrowcasting, social media en (remarketing en push-) campagnes zijn ingezet die allemaal leiden tot een landingspagina die speciaal is opgezet voor de nieuwe cookies van De Graaf Bakeries. Het is dé plek waar de doelgroep meer informatie toegereikt krijgt over de productlancering.
Video afspelen

introductie

Innoverend vanuit traditionele bakkersgedachte

De Graaf Bakeries heeft zich sinds de oprichting in 1990 ontwikkeld tot een begrip in de bakkerswereld. Nu, bijna 30 jaar later, mag het bedrijf worden gezien als dé specialist in het lekkerste zoet en hartig banket. De Graaf Bakeries is namelijk een moderne ‘instore bakery specialist’ die continu innoveert vanuit de traditionele bakkersgedachte.

uitdaging

Promoten van nieuwe cookies

Eerste versie cookies in Europa van de bekendste chocolademerken

Ben jij fan van de lekkerste chocolade als Mars, M&M’s, Snickers en Twix? Wij ook! Daarom werden wij hartstikke blij toen De Graaf Bakeries de eerste verse cookies in Europa ontwikkelde van deze populaire chocolade merken.
Het is natuurlijk van belang om de nieuwe cookies onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Daarom heeft De Graaf Bakeries ons gevraagd bij te dragen aan het promoten en kenbaar maken van de productlancering van de cookies.

inzicht

Focus lancering

Gericht op Out-Of-Home in Nederland

De Graaf Bakeries richt zich met deze productlancering op de B2B doelgroep Out-of-Home in Nederland.

idee

Awareness creëren

Doelgroep triggeren over de nieuwe cookies

Verschillende middelen inzetten om awareness onder de doelgroep te creëren over de productlancering van de cookies van De Graaf Bakeries. Hierbij is het van belang dat de doelgroep getriggerd wordt en na het zien van de uitingen meer informatie wilt over de nieuwe cookies.

uitwerking

Online strategie

Verschillende middelen inzetten om de cookies onder de aandacht te brengen

Aan de hand van een doordachte online strategie zijn er verschillende middelen gecreëerd om de cookies van De Graaf Bakeries onder de aandacht te brengen. Zo is er beeldmateriaal gemaakt en content gecreëerd om te delen op social media en narrowcasting. Ook is er een persbericht geschreven die gebruikt kan worden voor het communiceren van de lancering en worden (remarketing en push) campagnes ingezet om de doelgroep te bereiken.

Al deze middelen wijzen de doelgroep door naar een landingspagina die geheel in het teken staat van de productlancering. Het is dé plek waar de doelgroep geïnspireerd en geboeid wordt met de cookies van De Graaf Bakeries.

resultaat

Het resultaat van onze aanpak is een succesvolle productlancering, waarin de doelgroep op een aantrekkelijke en inspirerende wijze kennis maakt met de nieuwe cookies van De Graaf Bakeries. Alle ingezette communicatie-uitingen staat geheel in lijn met elkaar en volledig in de huisstijl van het bedrijf. De doelgroep herkent vanaf nu de cookies direct.

Maar het resultaat waar wij het meest blij van worden? De grote tevredenheid van de klant!

wat we doen

Met welke diensten en producten helpen we de klant?

vacature

Online Marketeer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voor recruiters

Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Neem geen contact op om te acquireren, dat scheelt ons beiden tijd & ergernis, thanks! 😉

vacature

Marketing & Communicatie (stage)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voor recruiters

Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Neem geen contact op om te acquireren, dat scheelt ons beiden tijd & ergernis, thanks! 😉

Contact

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Naam*
E-mailadres*
Bedrijf*
Bericht*

vacature

Junior Developer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voor recruiters

Wij vullen deze vacature via onze eigen werving in. Neem geen contact op om te acquireren, dat scheelt ons beiden tijd & ergernis, thanks! 😉