branding
huisstijl
De huisstijl (of te wel: de visuele identiteit) is hét gezicht van jouw merk. De herkenbaarheid van je merk is in grote mate te danken aan je huisstijl. Denk bijvoorbeeld aan Apple dat meteen te herkennen is aan het appel icoontje. Of de herkenbare Swoosh van Nike. Maar een goede huisstijl gaat verder dan alleen een herkenbare logo; in je huisstijl wordt het logo, het kleurgebruik, de typografie en het beeldmateriaal van jouw merk bepaald. De huisstijl is een visuele uitwerking van jouw merkidentiteit.
Daarom is het belangrijk om over een goede huisstijl te beschikken. Door een huisstijl consistent in alle communicatie-uitingen door te voeren, zorgt het voor meer herkenning en roept het de juiste associaties van je merk op bij je doelgroep. Onze designers helpen je met het ontwikkelen en implementeren van een goede huisstijl en een onderscheidend sterk brand design!
huisstijl
wat er bij komt kijken
Workshop
Aan de hand van een workshop bepalen we samen welke richting jij op wilt met je merkstijl door in te zoomen op je merkidentiteit.
Concepten
Onze designers maken verschillende stijlen, afgestemd op je wensen, om tot de huisstijl te komen die het beste past bij jouw merkidentiteit.
Design- en uitwerkingsfase
De gekozen stijl wordt uitgewerkt tot een geheel huisstijl concept voor jouw merk.
Brandbook
Een weergave van de visuele identiteit van je merk in een brandbook voor alle medewerkers en externen: van de merkidentiteit tot welke kleuren, stijl elementen en typografie je merk hanteert.

wij werken samen met




















